20 – 23 Aprilie 2017

Ediția a IV-a

facebook.com/targulprimaverii

mobila

bunuri-de-larg-consum

Parteneri media:


Ediția a XVI-a
Cea mai mare expoziție de profil din vestul României

Evenimentul este dedicat sectorului verde și abordează aspectele multiple pe care acesta le înglobează, devenind astfel locul de întâlnire al profesioniștilor din domeniu, dar și sursa de inspirație pentru cei pasionați de grădinărit.
Vor fi expuse flori naturale în ghivece, răsaduri, arbori și arbuști ornamentali pentru exterior, flori pentru balcoane, terase, semințe de flori, iarbă, unelte și utilaje pentru grădinărit (folie solar, pungi, saci, mașini de tuns gazonul, pompe de stropit, furtune, aspersoare), vase din sticlă, suporturi pentru flori, statuete, sere, sisteme de umbrire/irigare, îngrășăminte, servicii de arhitectură peisagistică.

concept-targul-primaverii-2017-2

Pentru expozanți și specialiști, Gardenia este o platforma ideală de interacțiune cu partenerii și potențialii clienți.
Pentru publicul larg, este o experiență ce marchează începutul primăverii și îmbină relaxarea și momentele petrecute într-un cadru plăcut cu informarea și obținerea de sfaturi din partea specialiștilor din domeniu.

 


Ediția a XIV-a
Una din cele mai importante expoziții de profil din vestul României

Vor expune companii de profil, agenții de turism, tour-operatori, hoteluri și pensiuni, agenții de asigurări, instituții culturale.

Estival este locul perfect de prezentare a celor mai interesante atracții turistice, oferte de turism de sezon, atât în România, cât și în străinătate: turism cultural, rural și de business, turism de tratament, destinații exotice, croaziere.

concept-targul-primaverii-2017-3


Ediția a II-a
Eveniment dedicat activităților de petrecere a timpului liber

Hobby este locul perfect de prezentare a celor mai interesante oferte de materiale, produse și servicii, activități de petrecere a timpului liber și relaxare.concept-targul-primaverii-2017-4


mobila

Ediția a III a
Mobilier lemn masiv, pal melaminat, canapele și mic mobilierconcept-targul-primaverii-2017-5

 

 


bunuri-de-larg-consum

Ediția a III a
Îmbrăcăminte, încălțăminte, marochinărie, bijuterii, cosmetice,
electrocasnice, articole de uz casnicconcept-targul-primaverii-2017-6


De ce să participați la Târgul Primăverii 2016

  • Aveți șansa să vă vindeți produsele și serviciile către vizitatori.
  • Aveți ocazia să discuțați față în față cu publicul și să promovați alte produse și servicii care nu sunt prezentate în târg.
  • Studiați piața – consumatori, competitori, tendințe.
  • Doar aici aveți șansaca peste 5.000 de potențiali clienți să vă viziteze în doar patru zile.

Ce vom face noi în calitate de organizatori?

  • Vom organiza un eveniment în cadrul căruia să vă puteți prezenta vizitatorilor de specialitate și publicului larg.
  • Vom mediatiza evenimentul pentru atragerea vizitatorilor interesați de produsele și serviciile Dumneavoastră.
  • Vă vom pune la dispoziție serviciile noastre pentru a crea cel mai potrivit cadru de prezentare a ofertei Dumneavoastră.

Ce aveți de făcut Dumneavoastră?

  • Să vă rezervaţi din timp un stand în cadrul târgului.
  • Să pregătiți vizitatorilor o ofertă atractivă care să îi determine să vă aleagă pentru încheierea unei afaceri.

Obiectivele târgului

  • Organizarea celui mai mare târg din regiunea de vest dedicat publicului larg.
  • Reunirea a peste 60 de expozanți.
  • Atragerea a peste 5.000 de vizitatori.
  • Cunoașterea opiniilor cumpărătorilor și stimularea relațiilor comerciale cu aceștia.

Promovare

Succesul unui târg specializat se datorează, în mare parte, unei campanii de promovare bine țintită.

  • Presa locală și regională: presa scrisă, site-uri online, TV, radio.
  • Reviste și site-uri de specialitate – parteneriate media cu toate revistele si publicațiile online importante din domeniul turismului.
  • Social media.
  • Bannere, fluturași, afișe.
  • Asociații profesionale – colaborare cu asociațiile profesionale din sectorul turismului.
  • Newsletter.

Despre EXPO Arad

  • Al doilea centru expozițional, ca mărime, din România
  • 1,5 km de autostrada A1
  • 4.000 mp spațiu interior
  • 20.000 mp spațiu exterior
  • Amfiteatru 650 locuri
  • Sală de conferințe modulară 300 locuri
  • Două săli de conferințe a câte 160 locuri
  • Sală de conferințe 60 locuri
  • Dotări multimedia complete
  • Sistem de traducere simultană
  • Restaurant 80 locuri, bar
  • Parcare gratuită

Contact:

Doina Vasilescu

Telefon: 0730.188 292

Email: doina.vasilescu@ccia-arad.ro


Descărcări

Conceptul evenimentului

Contractul de participare